Mest romantiska julklappen, skinnbrallor och vitlök

Jag har kommit på att den absolut mest romantiska julklappen är parfym. Om man köper parfym till sin flick/pojkvän, så vet man alltid när hon/han tänkt på dig. Dessutom är det ju inte så hemskt att få bestämma hur ens partner ska dofta.Tycker ni att de här skinnbrallorna är snygga? Jag 
                                                                                       tycker nämnligen att de är dösnygga. Men det kanske bara är jag.
                                                                                       Dessutom har jag förmodligen redan så det räcker med konstiga byxor..
                                                                                      Men kommentera ändå! Vad tycker du?
Sen så tycker jag att man borde komma på ett nytt ord för att beskriva
                                                                               smaken av  vitlök. "Stark" passar till chili, men inte vitlök. Några ideér? 

/ Ester 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0