Jullov!

ÄNTLIGEN JULLOV!
Nu kommer jag att ha en massa tid att blogga igen! Läste nyss Kenzas blogg, och känner mig totalt motiverad igen. Jag är förvånad över att det faktum att hon har runt 50 000 läsare per dag och jag har runt 5 inte stör mig det minsta. Så.. Vi kan börja med lite "Livs-uppdateringar", så att vi ligger på samma våglängd:
1. Jag är pank.
2. Boken mamma skulle få av mig i julklapp hade hon redan, så jag fick ge den till Natte istället (eftersom att jag hade slarvat bort hennes julklapp).
3. Snön smälter, men jag ska ändå åka skidor i Järvsöbacken imorgon.
4. Det är 5 dagar kvar till julafton.

Nu undrar ni kanske varför det där var nödvändigt att skriva. Då ska jag bara säga att det undrar jag också. Jag trodde verkligen att NÅGOT en smula intressantare hade hänt i mitt liv. Tydligen inte.

Hursomhelst, så här lagom till jul tänkte jag att det är ju roligt med lite *KOLLA NER!*
Vardagskomik:
Jag, Natte och Natta kör ett frågespel för barn 7-10 år, när Natte får frågan;
JAG: "
Vilket är världens högsta landlevande djur?
N: "Fisken!"

Matilda sitter och skriver sina "musikfrågor" (frågor som de har i uppgitft att göra för att gruppen ska gissa, det är en slags tävling. Vinnarna får en varsinn pepparkaka!). Hon skriver;
Vad har den blinde operasångaren Andrea Bocceli?
Svar: Blindhet.

(TAAAAAAAAAAACK! Datorn kraschade nyss, men det här sparades! JAG ÄLSKAR BLOGG.SE!)
Här är bilder på Congo i min byrålåda och mitt halvfärdiga Lexington-rum åt fel håll.
Fel håll!
Oh Laura, helt underbara;


Nu ska jag leta runt bland bloggar i jakt på tävlingar! Kommentera om du har någon på din blogg!
GOD (snart) JUL!
 (Mina byxor, kompis rumpa) /Ester


Kommentarer
Postat av: Nathalié

Nä men hej där, roligt att du hittat min blogg :)

Vad roligt att du är med och tävlar :)

Roligt att du gillar min typ av mode och åsikter.

Förtsätt och läsa vettja. Kramar Nathalié

2008-12-19 @ 15:17:52
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: M

Jag RÅKA SKRIVA FEL bara xD

2008-12-20 @ 18:26:40
Postat av: M

äntligen lite mer bilder! :D xD

2008-12-20 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0